مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-24حوادث

پلمپ 10 منزل خرده فروشان مواد مخدر در آبیک


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از پلمپ 10 باب منزل مسکونی که به مکانی برای مصرف و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده بود، خبر داد.

- سرهنگ بهروز لامعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، از حدود سه ماه پیش شناسایی منازلی که خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در آنها صورت می گیرد، با قوت آغاز شده و با قدرت ادامه دارد.

وی افزود: طی این مدت، طبق گزارش های واصله از مردم و پیگیری نیروی انتظامی شهرستان آبیک 10 باب منزل مسکونی که خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در آنها انجام می شد، شناسایی و با اقدامات و عملیات پلیسی و همچنین با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک این منازل پلمپ شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: با پلمپ 10 منزل مسکونی، 16 نفر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان آبیک منتقل شدند.

.

لامعی اضافه کرد: از مردم شهرستان آبیک درخواست می شود در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فروش و توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خرد و کلان و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان آبیک در مبارزه با مواد مخدر با قوت و قدرت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 10 منزل خرده فروشان مواد مخدر در آبیک

پلمپ 10 منزل خرده فروشان مواد مخدر در آبیک