مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-24بين الملل

پشت آزمایش های موشکی کره شمالی چه عواملی حضور دارند؟


«موج آزمایش های موشکی جدید کره شمالی از جمله تسلیحات هایپرسونیک (مافوق صوت) بر اهمیت مهندسان موشکی و دانشمندان این کشور تاکید می کند؛ گروهی که داخل دولتشان به عنوان گروهی مجرب و عالی رتبه شناخته می شوند اما برای دیگران ناشناخته و پوشیده اند.

- موج آزمایش های موشکی جدید کره شمالی از جمله تسلیحات هایپرسونیک (مافوق صوت) بر اهمیت مهندسان موشکی و دانشمندان این کشور تاکید می کند؛ گروهی که داخل دولتشان به عنوان گروهی مجرب و عالی رتبه شناخته می شوند اما برای دیگران ناشناخته و پوشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تحلیلگران معتقدند که به نظر می رسد کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در حال برداشتن گام هایی درخصوص رسمی و نهادینه کردن این نیروهای موشکی است و احتمالا قصد دارد که آن ها را به عنوان برنامه های نظامی بلند مدتش سازماندهی کند.

دانشمندان کره شمالی اطلاعات بسیار کمی درخصوص نام و سمت دانشمندان و تکنسین های سطح متوسط و فعال در تحقیق و توسعه موشکی وجود دارد.

تحلیلگران می گویند که به خاطر منابع و تلاشی که جهت تحصیل و آموزش این افراد می شود، ظاهرا امنیت شغلی آن ها تضمین می شود و آن ها در مناطقی خاص جدا افتاده اند؛ بنابراین آن ها نه خطر پناهندگی و نه دردسر سیاسی و اجتماعی برای رژیم کره شمالی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت آزمایش های موشکی کره شمالی چه عواملی حضور دارند؟

پشت آزمایش های موشکی کره شمالی چه عواملی حضور دارند؟