مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-24سياسي

فاز اول بلندگوهای شهری شیراز دهه فجر افتتاح می شود


رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، از افتتاح فاز اول بلندگوهای شهری در دهه فجر خبر داد و گفت: این بلندگوها کاربری مسیر راهپیمایی را پوشش می دهد و در مناسبت های دیگر نیز استفاده می شود و با تکمیل این بلندگوها 68 کیلومتر از فضای شیراز را تحت پوشش قرار می دهد.

- مصطفی مشفقیان دوشنبه 4 بهمن در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر در فارس با بیان اینکه 18 پروژه عمرانی برای افتتاح در دهه فجر در نظر گرفته شده است، افزود: در سطح شهر فضاسازی با رویکرد معرفی دستاوردهای انقلاب تبلیغات و فضاسازی صورت می گیرد.

او همچنین با بیان اینکه 4500 متر فضای تبلیغی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ورود جدی برای معرفی دستاوردهای 42 ساله انقلاب در این مدت انجام می شود.

مشفقیان با بیان اینکه شهرداری در فضاسازی شهری در مناسبت های مختلف دست تنها است و می طلبد دیگر دستگاه ها در امور فرهنگی مشارکت کنند، گفت: رویداد سفیر افتاب در 12 نقطه شهر و در محلات پرجمعیت و کم برخوردار برگزار می شود.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه بین صداوسیما و اوج و شهرداری برای ساخت سریال احمدبن موسی(ع) بیان کرد: مستند 10 قسمتی به اسم رنج دوران نیز به صورت موشن گرافیکی تولید شده و همچنین طرح احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد که یک طرح جامع فرهنگی است در دهه فجر کلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول بلندگوهای شهری شیراز دهه فجر افتتاح می شود

فاز اول بلندگوهای شهری شیراز دهه فجر افتتاح می شود