مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-24سياسي

وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است


قائم مقام ستاد بزرگداشت و گرامیداشت دهه فجر فارس اعلام کرد که حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است.

- ایسنا/فارس قائم مقام ستاد بزرگداشت و گرامیداشت دهه فجر فارس اعلام کرد که حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است.

حجت الاسلام حسین ملک مکان دوشنبه 4 بهمن در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر در فارس گفت: 27 کمیته و کارگروه در شیراز برای گرامیداشت دهه فجر و 450 کارگروه هم در شهرستان ها تشکیل شده است.

او با بیان اینکه بصیرت افزایی، وحدت، همبستگی ملی، خودباوری، اعتماد به نفس و دشمن شناسی در گرامیداشت دهه فجر مورد توجه است، افزود: شعار محوری امسال جشن ملی 1400 است چراکه دهه فجر دهه جشن و شادی به مناسبت انقلاب اسلامی است و در همین راستا برنامه ها به صورت جشنواره برگزار می شود.

ملک مکان با اشاره به نامگذاری ایام دهه فجر از 12 بهمن تا 22 این ماه عنوان کرد: به ترتیب روزها به این عناوین نامگذاری شدند؛ انقلاب اسلامی امام خمینی مستضعفان پیشگامان انقلاب، خودباوری جوان ایرانی، جهاد و مقاومت ایثار و شهادت، معنویت و بصیرت خدمت صادقانه، قران عترت غیرت دینی، عدالت محوری و فسادس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است

وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز است