مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-24اقتصادي

سرمایه گذاری 400 هزار میلیارد تومانی شستا جهت پیشبرد مگاپروژه های جنوب فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی که با مدیرعامل شستا برگزار شد، نظر این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای انجام پروژه های بزرگ جنوب کشور جلب شد.

وی با بیان اینکه شستا طی چهار سال، 400 هزار میلیارد تومان در پروژه ها سرمایه گذاری خواهد نمود، گفت: تلاش فراکسیون جنوب کشور این است که سهم عمده ای از این سرمایه گذاری را به پروژه های بزرگ و محرک جنوب کشور تخصیص دهد.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه شستا برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی است، افزود:  در این نشست با ارائه گزارشی از پروژه ها، مسوولان شستا پروژه های جنوب را در اولویت قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون جنوب از ظرفیت شستا در این راستا بیشتر استفاده خواهد کرد، پس سعی می کنیم به صورت مستمر جلسات خود را تا حصول نتایج قطعی دنبال کنیم.

عزیزی همچنین از تشکیل دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون جنوب برای جبران عقب ماندگی این منطقه از کشور از همه ظرفیت های سرمایه گذاری هلدینگ ها و وزارتخانه ها بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است فراکسیون جنوب کشور مجلس برای نخستین بار با حضور نمایندگان هفت استان جنوب کشور شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در خانه ملت شکل گرفته که ابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 400 هزار میلیارد تومانی شستا جهت پیشبرد مگاپروژه های جنوب فارس

سرمایه گذاری 400 هزار میلیارد تومانی شستا جهت پیشبرد مگاپروژه های جنوب فارس