مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-24حوادث

یک کشته در تصادف نیسان آبی با گاردریل در تهران + عکس


رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده وانت نیسان اعلام کرد و گفت: - با ایمن سازی محل و انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران نیز به ماموریت خود خاتمه دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار وانت نیسان با گاردریل های بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت 12:20 ظهر امروز یک دستگاه وانت نیسان در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید نجفی رستگار در حال حرکت بود که در محدوده شهرک کاروان با گاردریل های کناری بزرگراه برخورد کرد و شدت این برخورد نیز به حدی بود که گاردریل وارد کابین وانت نیسان شده و با تخریب سقف از آن خارج شده بود.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور و امدادگران در محل حادثه گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به مدیریت صحنه و روانسازی ترافیک اقدام کردند و امدادگران نیز اقدام به خارج کردن راننده 35 ساله از داخل کابین کردند که متاسفانه مشخص شد به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان خود را از دست داده است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده وان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته در تصادف نیسان آبی با گاردریل در تهران + عکس

یک کشته در تصادف نیسان آبی با گاردریل در تهران + عکس