مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24اقتصادي

انتقاد انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی به یک مصوبه مالیاتی


رییس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره اخذ مالیات نخی، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق اجازه دهد قانون دائمی ارزش افزوده به نتیجه برسد و سپس تصمیم جدیدی برای این صنعت بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس محمدرضا تاجدار امروز در نشست خبری در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق درخصوص تصویب مالیات نخی برای سیگار، گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، مالیات نخی هر کارتن سیگار برای تولیدات داخلی 2 میلیون و 300 هزار تومان و مالیات نخی هر کارتن سیگار تولیدات شرکت های بین المللی 3 میلیون تومان تعیین شده است.

  وی افزود: مالیات نخی مصوب برای سال 1400 به ازای هر کارتن سیگار تولید داخلی 250 هزار تومان و برای هر کارتن سیگار تولیدات شرکت های بین المللی نیز 500 هزار تومان بود که این موضوع نیز پیش از این اعلام شد که به زیان تولید کنندگان داخلی است زیرا بازار را در اختیار کالاهای قاچاق و شرکت های بین المللی قرار می دهد.

  رییس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی اظهار داشت: براساس گزارشات 3 ماه، 6 ماهه و 9 ماهه از مرکز برنامه ریزی و مطالعات کشور، عمده تولیدکنندگان سیگار داخلی با برندهای ایرانی داخلی با کاهش تولید 10 تا 20 درصدی مواجه بوده اند و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی به یک مصوبه مالیاتی

انتقاد انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی به یک مصوبه مالیاتی