مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24سياسي

تزکیه نفس راهبردی ‎ترین حرکت تربیتی مادران باشد


معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زنان رزمندگان میدان جنگ نامتقارن فرهنگی و اعتقادی هستند، گفت: تزکیه نفس باید راهبردی‎ترین حرکت ما در تربیت باشد.

- معصومه حکیمیان، امروز 4 بهمن ماه در همایش کوثر هستی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: رسالت عاشقان حضرت زهرا(س) این است که از مرحله فاطمه ستایی و شهید ستایی عبور کرده و به مرحله فاطمه شناسی و شهید شناسی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه برای هر زن سه ساحت مادری وجود دارد که باید فاطمی انجام وظیفه کنیم، افزود: مادری برای فرزند که به دنیا آورده اید، مادری برای همسر و مادری اجتماعی سه ساحت مادری هر زن است.

وی با اشاره به ولایت و مادری اجتماعی زن برای تربیت جامعه، ادامه داد: در بین فلاسفه مطرح است که وجود زن مقدس است چون بعد از خداوند واسطه خلقت و مربی جامعه است؛ یکی از چراغ های فروزان برای زندگی وجود حضرت زهرا(س) است؛ آن حضرت 9 سال زندگی مشترک با حضرت امیرالمومنین(ع) داشتند و لحظه لحظه آن می تواند چراغ زندگی ما باشند ولی ما فقط به بیان همان نصف روز شهادت حضرت زهرا(س) بسنده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزکیه نفس راهبردی ‎ترین حرکت تربیتی مادران باشد

تزکیه نفس راهبردی ‎ترین حرکت تربیتی مادران باشد