مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24پزشكي

هشدار قاضی حقوق عامه دادستانی استان به اشخاص ناقض سلامت و امنیت غذایی


سرپرست معاونت حقوقی عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از تشکیل کارگروه نظارت و سلامت شهروندان با محوریت عامه در زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوقی عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از تشکیل کارگروه نظارت و سلامت شهروندان با محوریت عامه در زاهدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ابوالفضل احمدزاده اظهار کرد: با توجه به فعالیتها و اقدامات دادستانی مرکز استان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان و ورود جدی به حوزه غذا و دارو در یک سال گذشته و دریافت نتایج مثبت و پیدایش نوعی مطالبه گری عمومی نسبت به امنیت غذایی، با برگزاری نشست های متعدد و با همفکری و همگرایی دادستانی مرکز استان و دانشگاه علوم پزشکی این کارگروه با تکالیف نظارت و سلامت و صیانت از حقوق مردم در این دانشگاه تشکیل شد.

وی تشکیل این کارگروه را یکی از نتایج و ثمرات مثبت احیای حقوق عامه و رویکرد حقیقی دستگاه قضایی به صیانت از حقوق پزشکی آحاد مردم استان دانسته و تاکید کرد: آنچه معیار و ملاک ورود دادستانی به مقوله سلامت عمومی، بهداشت محیطی، امنیت غذایی و دارویی محسوب می شود همان حقوق مردم به ویژه افرادی است که به نحوه های گوناگون در تامین اقلام دارویی خود و بهره مندی از سلامت و بهداشت غذایی و محیطی و مسائل مرتبط با درمان و مراقبت های پزشکی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاضی حقوق عامه دادستانی استان به اشخاص ناقض سلامت و امنیت غذایی

هشدار قاضی حقوق عامه دادستانی استان به اشخاص ناقض سلامت و امنیت غذایی