مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24سياسي

ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می شود


جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی از زن بعنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می شود، گفت: اقتصاد در این کشورها وابسته به ابتذال کشیدن زنان است و اگر ابتذال را از غرب بگیریم، - ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی از زن بعنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می شود، گفت: اقتصاد در این کشورها وابسته به ابتذال کشیدن زنان است و اگر ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می شود.

سرهنگ علی اصغر فارسی روز دوشنبه 4 بهمن ماه در جمع بانوان خبرنگار شهرستان ملایر ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، جایگاه زن در جامعه را از چالش های اصلی کشورهای غربی برشمرد و اظهار کرد: زن و مرد از نظر انسانیت، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما بواسطه ی وظایف و ماموریت هایشان، ویژگی های متفاوتی دارند.

فارسی با بیان اینکه عواطف بانوان با توجه به نقش آنان بعنوان مادر و همسر نسبت به آقایان بیشتر است، مطرح کرد: سختی و توان جسمانی آقایان بواسطه ی نان آور بودن خانواده و خدمات اجتماعی شان، نسبت به بانوان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی های وجودی زن و مرد بر اساس وظایف آنان و با برقراری عدالت است، افزود: جایگاه زن در اسلام بالقوه است و بالفعل شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می شود

ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می شود