مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-24حوادث

گره گشایی از مشکلات ترافیکی با تخریب آب انبار 50 ساله


شهردار منطقه 6 از تخریب و جمع آوری آب انباری که مشکلات ترافیکی زیادی در نزدیکی میدان عالی قاپو در ناحیه چهار این منطقه به وجود آورده بود، خبر داد.

- ، مسعود رنجبریان از تخریب و جمع آوری آب انباری که مشکلات ترافیکی زیادی در نزدیکی میدان عالی قاپو در ناحیه چهار منطقه 6 به وجود آورده بود، خبر داد و گفت: آب انباری در خیابان گل ها در نزدیکی میدان عالی قاپو که حدود 50 سال پیش ایجاد شده بود، چند روز قبل حوالی ساعت 11 شب تا 4 صبح اقدامات مربوط به جمع آوری آن انجام شد که رضایت شهروندان و اهالی محله را به همراه داشت.

شهردار منطقه 6 افزود: دیوار این آب انبار وسط معبر قرار گرفته بود و حدود 200 متر از این معبر را یک طرفه کرده بود که این مساله مشکلات ترافیکی عدیده ای را به وجود آورده بود.

در پیام های واصله به سامانه 137 نیز ساکنان محله، شکایاتی را مبنی بر دپوی گونی های زباله های بازیافتی و حمل آن در نیمه شب مطرح کرده بودند که باعث آزار و مزاحمت برای شهروندان شده بود و علاوه بر این خطر سقوط تیرآهن سقف این آب انبار نیز وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس پس از بررسی وضعیت ملک از لحاظ مالکیت و استعلام از اداره ثبت اسناد و در جلسه با اداره املاک منطقه به این نتیجه رسیدیم که این دیوار باید تخریب و جمع آوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات ترافیکی با تخریب آب انبار 50 ساله

گره گشایی از مشکلات ترافیکی با تخریب آب انبار 50 ساله