مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-24سياسي

از رعایت شدید پروتکل های کرونایی تا پیام ویژه معظم له به مداحان


اولین نکته ای که در بدو ورود به بیت جلب توجه می کند، سخت گیری در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی است؛ کسانی که سه دوز واکسن زده بودند، مشکلی برای ورود ندارند و در غیر این صورت، - همه در صندلی ها مستقر می شوند و قبل از ورود حضرت آقا یک دور تمرین سرود -که مضمونش عالی بود- انجام می شود.

هنگام ورود حضرت آقا انگار کمی ناهماهنگی پیش می آید؛ شخصی از تریبون شعار صلوات می دهد و همین موجب می شود که شعار های مرسوم در بدو ورود معظم له مثل همیشه نباشد.

آقای عادلی که قاری توانمندی ست، تلاوت خود را با آیاتی از سوره مبارکه نور و در دستگاه نهاوند شروع می کند؛ شروعی که چندان مرسوم نیست، اما ایشان با استادی تمام از عهده برمی آیند و در نهایت با آیات انتهایی سوره بینه و در دستگاه بیات، تلاوت خود را به پایان می رسانند.

انتخاب آیاتی در مدح اهل بیت و امیرالمومنین و شیعیان، انتخابی نکوست.

مجری جلسه آقای واعظی از چهره های آشنای ستایشگری است که تسلط خوبی بر واژگان دارد؛ مثل هر سال ادیبانه، متواضعانه و صمیمانه سخن می گوید و در فواصل برنامه اشارات خوبی به ارادت و دلتنگی مداحان نسبت به حضرت آقا، محدودیت های حضور در این دیدار، میلاد امام راحل (ره)، روز مادر و روز زن، شهدا و جبهه مقاومت و سردار سلیمانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رعایت شدید پروتکل های کرونایی تا پیام ویژه معظم له به مداحان

از رعایت شدید پروتکل های کرونایی تا پیام ویژه معظم له به مداحان