مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-24اجتماعي

پلیس راه کرمانشاه: از بارش برف غافلگیر نشدیم


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه از بارش برف سنگین در استان غافلگیر نشدیم، گفت: آمادگی لازم را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب در خصوص فعالیت پلیس راه استان طی بارش هاب اخیر در استان، اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از تاریخ یکم آذرماه طرح زمستانی خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: 72 تیم گشتی در سطح محورها به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، همچنین تیم های گردنه نیز در کنار راهدارخانه ها حضوری فعال دارند، بنابراین این آمادگی را از قبل با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ برای بارش سنگین برف داشتیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس راه به همراه سایر ارگان های امدادی آمادگی لازم را داشت و در زمان بارش برف و کولاک محدودیت های در خصوص ممنوعیت تردد کامیون های کشنده در سطح محوهای استان اعمال کرد.

وی گفت: خوشبختانه در بارش برف دوم طی روز پنجشنبه هفته گذشته، هیچگونه کامیون که در برف گرفتار شده باشد، نداشتیم.

دستغیب خاطرنشان کرد: در خصوص محدودیت منع تردد کامیون های کشنده از سازمان حمل و نقل پایانه خواستیم در رابطه با صدور بارنامه جهت کامیون ها و همچنین صدور صورت وضعیت مسافران با توجه به اینکه استان های کردستان، همدان و لرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه کرمانشاه: از بارش برف غافلگیر نشدیم

پلیس راه کرمانشاه: از بارش برف غافلگیر نشدیم