مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-24بين الملل

وی چت نخست وزیر استرالیا ناپدید شد


مقامات استرالیا گزارش دادند، حساب کاربری نخست وزیر این کشور در شبکه اجتماعی وی چت که متعلق به یک شرکت چینی است، ناپدید شده است؛ اتفاقی که برخی اعضای ارشد دولت او را به متهم کردن چین به مداخله واداشت.

- مقامات استرالیا گزارش دادند، حساب کاربری نخست وزیر این کشور در شبکه اجتماعی "وی چت" که متعلق به یک شرکت چینی است، ناپدید شده است؛ اتفاقی که برخی اعضای ارشد دولت او را به متهم کردن چین به "مداخله" واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، گزارش شده که ظاهرا حساب کاربری اسکات موریسون در شبکه اجتماعی چینی وی چت که در فوریه 2019 شروع به کار کرده بود، با حساب دیگری تحت عنوان زندگی جدید چینی استرالیایی جایگزین شده است.

وی چت در چین که در آن خدمات رسانی پیام رسانها و شبکه های اجتماعی غربی نظیر واتساپ، فیسبوک و توییتر بلوکه می شود، پرکاربرد ترین پلتفرم پیام رسانی و رسانه اجتماعی در این کشور است.

اسکات موریسون اظهار نظری فوری در این مورد مطرح نکرد اما یک سناتور حزب راست میانه روی لیبرال حاکم در استرالیا، پکن را متهم کرد به این که پشت این تغییر است.

جیمز پاترسون امروز دوشنبه در این مصاحبه گفت: کاری که دولت چین با بستن حساب نخست وزیر استرالیا انجام داده عملاً مداخله خارجی در دموکراسی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وی چت نخست وزیر استرالیا ناپدید شد

وی چت نخست وزیر استرالیا ناپدید شد