مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-24اقتصادي

اسدآباد 3 روز گذشته هیچ مورد کرونایی نداشته است


این شهرستان در سه روز گذشته هیچ مورد کرونایی نداشته و از پنجم آذرماه تاکنون هیچ مورد مرگ فوتی در این شهرستان ثبت نشده است.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: این شهرستان در سه روز گذشته هیچ مورد کرونایی نداشته و از پنجم آذرماه تاکنون هیچ مورد مرگ فوتی در این شهرستان ثبت نشده است.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با بیان اینکه آخرین مورد بستری در بخش کرونایی شهرستان مربوط به 30 ماه بوده، افزود: این شهرستان همچنان در پوشش واکسیناسیون از میانگین کشوری بالاتر بوده و در حال حاضر میزان پوشش دز سوم در جامعه هدف واجد شرایط شهرستان به بالای 26 درصد رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به مورد شناسایی شده ابتلا به امیکرون در شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مورد شناسایی شده مربوط به ابتلا یک زن 59 ساله به سویه اُمیکرون با وجود داشتن سابقه دیابت با توجه به دریافت هر سه دز واکسن خود مشکلی برای وی پیش نیامده و با سلامت عمومی مطلوب ترخیص شده است.

کتابی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در استان همدان بالاترین آمار را در نصب و تجهیز کلاس های درس به سیستم تهویه در استان همدان داراست، خاطرنشان کرد: 138 دستگاه تهویه جدید از طریق استان به شهرستان اختصاص یافته که انتظار است هر چه سریعتر 100 درصد کلاس های درس واجد شرایط شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد 3 روز گذشته هیچ مورد کرونایی نداشته است

اسدآباد 3 روز گذشته هیچ مورد کرونایی نداشته است