مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-24سياسي

تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی آستارا به دلیل مصرف بالای انرژی های حامل


تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل مصرف بالای انرژی های حامل، آماده باش ادارات آستارا در روز سفر رییس جمهور به گیلان، کارگزاران نظام اسلامی بزرگ ترین امانت داران هستند و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ازجمله مباحثی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: هرکس در هر پست مدیریتی قرار گرفته باید با حضور در مناسبت های ملی و مذهبی نسبت به تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تلاش کند.

  عنایت رضایی پور خواستار مراجعه کمتر اربابان رجوع به محل فرمانداری شد و تصریح کرد: ارباب رجوع و نیروهای تحت پوشش دستگاه های اجرایی بهتر است مشکلات خود را از طریق ادارات پی گیری کرده و از مراجعه به فرمانداری خودداری کنند.

  سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در مصرف انرژی های حامل ازجمله گاز، برق و آب صرفه جویی کنند، افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و کارخانه ها به دلیل مصرف بیش از انرژی های حامل در ساعات غیراداری در آستانه تعطیلی هستند.

  کارگزاران نظام اسلامی بزرگ ترین امانت داران هستند امام جمعه موقت آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی آستارا به دلیل مصرف بالای انرژی های حامل

تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی آستارا به دلیل مصرف بالای انرژی های حامل