مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-24اقتصادي

15 پروژه احداث و بهسازی راه های روستایی در البرز اجرا می شود


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: 11 پروژه بهسازی و چهار پروژه احداثی در حوزه راه های فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد تومان در البرز اجرا می شود.

- ایسنا/البرز معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: 11 پروژه بهسازی و چهار پروژه احداثی در حوزه راه های فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد تومان در البرز اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل منصورکیایی اظهار کرد: از مجموع یک هزار و 78 کیلومتر راه های فرعی و روستایی استان، 138 کیلومتر راه فرعی و مابقی راه های روستایی است.

وی با اشاره به اینکه از 940 کیلومتر راه های روستایی البرز، تاکنون 790 کیلومتر آسفالت شده است، افزود: بخش اعظمی از راه های روستایی استان در وضعیت مطلوب قرار دارند و از نعمت آسفالت برخوردار هستند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه فعالیت در حوزه راه های روستایی و فرعی به دو بخش پروژه های احداثی و بهسازی تقسیم می شود، گفت: با اجرای پروژه های احداثی راه های شوسه آسفالت و درپروژه های بهسازی؛ عملیات روکش، لکه گیری و نگه داری راه های آسفالته اجرایی می شود.

منصورکیایی، تصریح کرد: این اداره کل برای سال جاری انجام چهار پروژه احداثی را در دستور کار قرار داده است که بیشتر آن در طالقان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه احداث و بهسازی راه های روستایی در البرز اجرا می شود

15 پروژه احداث و بهسازی راه های روستایی در البرز اجرا می شود