مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-24پزشكي

طبرسی: نگرانی از اومیکرون در خصوص واکسن نزده ها و گروه های پرخطر است


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر اینکه مردم برای تزریق واکسن منتظر آغاز پیک جدید نشوند، گفت: در دو تا سه هفته آینده آمار ابتلا سیر افزایشی خواهد داشت اما نگرانی ما از اومیکرون بیشتر در خصوص دو دسته واکسن نزده ها و گروه های پرخطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در برنامه طبیب با اشاره به اینکه به هر حال این پیش بینی می شد که با موجی که دنیا را فرا گرفت ما هم به نوعی درگیر گونه اومیکرون شویم، یادآور شد: در این یک هفته گذشته موارد مثبت مان افزایش پیدا کرده، اما موارد مرگ و میر و بستری هنور تغییری ندارد، چیزی که در مورد اومیکرون وجود دارد این است که چون قدرت سرایت بالایی دارد در دو تا سه هفته آینده آمار ابتلا سیر افزایشی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: اما چون امید داریم که تعداد زیادی از افراد واکسن زدند بتوانیم از این دوره به سلامت گذر کنیم مردم هم منتظر نشوند تا بعد از پیک برای تزریق واکسن مراجعه کنند، ما برای افرادی که واکسن زدند و بیماری زمینه ای ندارند نگرانی نداریم چون در آنها بیماری عموما بدون علامت و یا با علامت های بی خطر است.

این پزشک متخصص با تأکید بر اینکه مشکل ما سه گروه هستند، اظهار کرد: یکی افرادی که واکسن نزدند که اینها هم برای خودشان و هم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبرسی: نگرانی از اومیکرون در خصوص واکسن نزده ها و گروه های پرخطر است

طبرسی: نگرانی از اومیکرون در خصوص واکسن نزده ها و گروه های پرخطر است