مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-24اقتصادي

افتتاح 7 پروژه عمرانی برق رسانی به مناسبت دهه فجر در دامغان


مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: به مناسبت دهه فجر، هفت پروژه عمرانی برق رسانی این شهرستان با صرف اعتباری به مبلغ 18 میلیارد و 326 میلیون ریال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین بهار انقلاب، هفت پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ 18 میلیارد و 326 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی گفت: پروژه بهینه سازی شبکه و جابه جایی دو دستگاه پست عمومی در روستاهای آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و 836 میلیون ریال، پروژه توسعه شبکه فشار متوسط جهت مانور فیدر طوس و دامنکوه با اعتبار دو میلیارد و 460 میلیون ریال و پروژه احداث پست هوایی عمومی روستای وامرزان جهت بهبود ولتاژ برق دامداری های موجود با مبلغ 875 میلیون ریال، در قالب پروژه های افتتاحی دهه فجر هستند.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: پروژه احداث یک هزار و 124 متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار دو میلیارد و 433 میلیون ریال، پروژه نصب 45 ست کات اوت در سطح شبکه جهت مانور و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با مبلغ دو میلیارد و 450 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه عمرانی برق رسانی به مناسبت دهه فجر در دامغان

افتتاح 7 پروژه عمرانی برق رسانی به مناسبت دهه فجر در دامغان