مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-24سياسي

تشکیل 27 کارگروه برای گرامیداشت دهه فجر در فارس


قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس گفت: 27 کارگروه در استان فارس در راستای گرامیداشت دهه فجر در فارس تشکیل شده و برنامه ریزی اجرای برنامه ها نیز صورت گرفته است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی بزرگداشت چهل و سومین سال گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: 27 کارگروه و کمیته برای گرامی داشت دهه فجر در استان فارس تشکیل شده و اقدامات متعددی برای استان فارس نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 36 ستاد شهرستانی نیز با همکاری دستگاه های مختلف تشکیل شده و پنج هزار ستاد نیز در روستاها ایجاد شده است گفتی است که 450 کارگروه نیز در استان فارس برای اجرای کردن برنامه ها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی و دشمن شناسی، اعتماد به نفس و وحدت از جمله اهدافی است که در در برنامه های دهه فجر مورد توجه است این در حالی است که شعار محوری امسال جشن ملی 1400 انتخاب شده است.

حجت الاسلام ملک مکان ادامه داد: دکتر حاجی بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و نماینده کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم 22 بهمن خواهد بود.

وی در خصوص روزشمار دهه فجر نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مستضعفان، خود باوری جوان ایرانی جهاد و مقاومت ایثار و شهادت، خدمت صادقانه، قرآن عترت و غیرت دینی، عدالت محور و فساد ستیزی، تحکیم بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 27 کارگروه برای گرامیداشت دهه فجر در فارس

تشکیل 27 کارگروه برای گرامیداشت دهه فجر در فارس