مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-24اجتماعي

آخرین جزییات از آموزش حضوری دانش آموزان/ ورزش روزانه در مدارس اجرا می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: به اقتضای شرایط هر مدرسه و منطقه، ورزش روزانه در مدارس اجرا می شود تا مسأله کم تحرکی، اجتماعی شدن و سیستم ایمنی دانش آموزان نیز مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون ، حدود 92.

5 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال دُز اول و 75درصد دانش آموزان نیز دز دوم را دریافت کرده اند؛ این موضوع برای فرهنگیان و معلمان در دریافت دُز اول، 92 درصد و در دریافت دُز دوم واکسیناسیون کرونا 86درصد است.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت بهداشت تزریق دُز سوم واکسیناسیون است که این موضوع باید برای فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد، افزود در حال حاضر حضوری شدن مدارس و توسعه آموزش های حضوری به تصویب رسیده و باید میزبان دانش آموزان و فرهنگیان باشیم.

* مدیریت بازگشایی مدارس از طریق شورای مدرسه و با همکاری انجمن اولیا و مربیان ستاری فرد درخصوص آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و جزییات آن ادامه داد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا در خصوص لزوم حضوری شدن آموزش های مدارس، مدیریت این مهم از طریق شورای مدرسه با همکاری انجمن اولیا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از آموزش حضوری دانش آموزان/ ورزش روزانه در مدارس اجرا می شود

آخرین جزییات از آموزش حضوری دانش آموزان/ ورزش روزانه در مدارس اجرا می شود