مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-24بين الملل

دیپلمات های انگلیسی خروج از اوکراین را آغاز کردند


در بحبوحه جوسازی کشورهای غربی علیه روسیه، انگلیس اعلام کرد که به دلیل تهدیدهای رو به رشد مسکو علیه کی یف، خروج دیپلمات هایش از اوکراین را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدتی پس از آن که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) اعلام کرد که قصدی برای خارج کردن دیپلمات های این نهاد اروپایی از اوکراین ندارد، انگلیس اعلام کرد که خروج کارکنان سفارت خود در کی یف پایتخت اوکراین را در واکنش به تهدید رو به رشد روسیه برای حمله به اوکراین، آغاز کرده است.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای که بر روی وب سایت خود قرار داد، اعلام کرد که لندن ترجیح داده است که به طور موقت برخی از کارکنان و وابستگان آن ها را از کی یف خارج کند.

با این حال انگلیس اعلام کرده است که سفارت این کشور در پایتخت اوکراین همچنان باز خواهد ماند و به ارائه کمک به اتباع بریتانیایی در اوکراین ادامه می دهد.

از طرف دیگر، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرده است که دارندگان گذرنامه انگلیس نیز می بایست حضور خود در اوکراین را ثبت کنند.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، این اعلامیه وزارت خارجه انگلیس در پی اقدام مشابهی از سوی سفارت ایالات متحده در کی یف مطرح شده است که اواخر روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات های انگلیسی خروج از اوکراین را آغاز کردند

دیپلمات های انگلیسی خروج از اوکراین را آغاز کردند