مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-24اجتماعي

7 مدال؛ حاصل تلاش دانش آموزان سمنان در المپیادهای علمی کشور


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و دو مدال برنز توسط دانش آموزان استان در المپیادهای علمی کشور خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر آخرین نتایج باقی مانده از رقابت دانش آموزان در المپیادهای علمی کشور برای سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

وی گفت: دستاورد تلاش و حضور دانش آموزان استان سمنان در این دوره از المپیادها، هفت مدال بود که نسبت به دوره گذشته رشد 175 درصدی داشت، یعنی حدود دو برابر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: المپیادهای علمی یکی از برنامه های سالانه وزارت آموزش و پرورش در جهت تقویت روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان است.

دستورانی افزود: هدف از برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس، شناسایی و انتخاب دانش آموزان دارای استعداد و توانمندی های علمی ویژه است.

وی اضافه کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو شکوفایی علمی استعدادها و شناسایی دانش آموزان جوان و مستعد کشور است و حمایت، تقویت و راهنمایی، به منظور بهبود و ارتقای سطح دانش آنان، تأثیر به سزایی در رسیدن به این هدف خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مدال؛ حاصل تلاش دانش آموزان سمنان در المپیادهای علمی کشور

7 مدال؛ حاصل تلاش دانش آموزان سمنان در المپیادهای علمی کشور