مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-24بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین ممکن است هر لحظه رخ دهد


در بحبوحه نگرانی های امنیتی، وزارت خارجه آمریکا یکشنبه خروج داوطلبانه کارمندان استخدامی مستقیم آمریکا را مجاز دانست و دستور داد اعضای خانواده های واجد شرایط از این سفارتخانه در کی یف خارج شوند.

- در بحبوحه نگرانی های امنیتی، وزارت خارجه آمریکا یکشنبه خروج داوطلبانه کارمندان استخدامی مستقیم آمریکا را مجاز دانست و دستور داد اعضای خانواده های واجد شرایط از این سفارتخانه در کی یف خارج شوند.

با وجود اینکه مسکو بارها تاکید کرده که تهدیدی علیه هیچ طرفی نیست و به تنش زدایی در ارتباط با اوضاع اوکراین تمایل نشان داده، دولت بایدن معتقد است که روسیه هر لحظه ممکن است اقدام نظامی علیه اوکراین را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی یکشنبه گفت: آیا به اعتقاد ما حمله روسیه قریب الوقوع است؟ همانطور که رییس جمهور بایدن گفته اند، اقدام نظامی روسیه ممکن است هر لحظه ای رخ دهد.

به گفته این مقام، در صورت بدتر شدن وضعیت امنیتی، آمریکا در موقعیتی نخواهد بود که شهروندان آمریکایی را از اوکراین خارج کند، به همین دلیل وزارت امور خارجه یک توصیه مسافرتی به روز صادر کرده و از آمریکایی ها خواسته است تا در صورت امکان با استفاده از گزینه های حمل و نقل تجاری اوکراین را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین ممکن است هر لحظه رخ دهد

وزارت خارجه آمریکا: اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین ممکن است هر لحظه رخ دهد