مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-24سياسي

ریشه جرجان زمین وجود امامزادگان به ویژه امامزاده یحیی بن زید (ع) است


ریشه و اساس جرجان زمین وجود امامزادگان در منطقه به ویژه امامزاده یحیی بن زید (ع) از نوادگان امام حسین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در نخستین کنگره ملی یحیی بن زید (ع) در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و در قدم های اولیه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان قطب و چراغ راه می تواند اینده زیبایی را برای مردم مسلمان جهان رقم بزند.

وی تصریح کرد: حضرت یحیی بن زید (ع) طلوع به موقع و جدید برای مردم منطقه و به ویژه جوانان مومن، انقلابی و شهادت طلب بوده که می تواند تاثیرگذار بوده و به عنوان الگو راهبری کند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین کنگره ملی یحیی بن زید (ع) می تواند آغاز و مقدمه ای برای برگزاری کنگره های مهم دیگر در راستای ترویج دین  و فرهنگ دینی و اسلامی برای منطقه و شهرستان باشد.

وی ادامه داد: ریشه و اساس سرزمین جرجان زمین وجود امامزادگان به ویژه امامزاده یحیی بن زید (ع) بوده از آنجاییکه در 50 سال گذشته به تبع از زبان ترکمن و از با توجه به اینکه این امامزاده مورد احترام مردم ترکمن بوده این امامزاده به قرانکی امام معروف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه جرجان زمین وجود امامزادگان به ویژه امامزاده یحیی بن زید (ع) است

ریشه جرجان زمین وجود امامزادگان به ویژه امامزاده یحیی بن زید (ع) است