مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-24سياسي

آغاز پلمب واحدهای متخلف از هفته آینده


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فروشگاه ها کارت یا تست PCR خود را اگر ارائه ندهند در ابتدا اخطار کتبی و سپس پلمب خواهند شد همچنین ادارات دولتی همه باید زیر ذربین حراست هایشان قرار بگیرند.

- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اعلام کرد: آغاز پلمب واحدهای متخلف از هفته آینده ایسنا/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فروشگاه ها کارت یا تست PCR خود را اگر ارائه ندهند در ابتدا اخطار کتبی و سپس پلمب خواهند شد همچنین ادارات دولتی همه باید زیر ذربین حراست هایشان قرار بگیرند.

رحمان جلالی پیش از ظهر امروز پنجم بهمن ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در جنوب استان کرمان و در ادامه ساماندهی فاضلاب جنوب استان را یکی از مسائل مهم دانست و گفت: همه امکانات خود را به بهداشت محیط اختصاص دهید تا شاهد شیوع بیماری دیگری در منطقه نباشیم زیرا اگر این اتفاق بیفتد و اُمیکرون هم شیوع پیدا کند، حتما ما را دچار چالش می کند و مشکلات ما را زیاد می کند.

وی افزود: اگر بیماری دیگری در جنوب شیوع پیدا کند مجبوریم ظرفیت درمانی خود را به سمت بیماری دیگر ببریم و نمی توانیم همه ظرفیت خود را برای کنترل کرونا به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پلمب واحدهای متخلف از هفته آینده

آغاز پلمب واحدهای متخلف از هفته آینده