مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-24اجتماعي

افتتاح نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین سرپرست خانواده در ایوان انتظار


نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار با عنوان کوثر حیات در ایوان انتظار ایستگاه حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد.

- نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار با عنوان "کوثر حیات" در ایوان انتظار ایستگاه حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو؛ مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانواده با حضور مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد و مهدی شایسته اصل ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به تمامی بانوان ایران زمین و تمامی مادران و زنانی که از مترو برای تردد و عبور مرورشان در پایتخت استفاده می کنند، گفت: به مناسبت این میلاد فرخنده برنامه های متنوعی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت در دست اقدام قرار دادیم که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه کوثر حیات بود.

در این نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو، کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بانوان شهرداری تهران در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین سرپرست خانواده در ایوان انتظار

افتتاح نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین سرپرست خانواده در ایوان انتظار