مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-24سياسي

سیدغلامرضا سعیدی که بود و چه کرد؟/مترجمی کوشا و جدی


ثفقی استاد تاریخ و تمدن اسلامی گفت: سید غلامرضا سعیدی می گفت که من بیشتر از تألیف، می خواهم ترجمه کنم و خیلی هم در این زمینه جدی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم استاد سیدغلامرضا سعیدی، اسلام پژوه معاصر، مترجم و نویسنده در فضای مجازی برگزار شد.

در این مراسم حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمد جواد حجتی کرمانی اندیشمند و پژوهشگر علوم اسلامی، سید محمد ثقفی استاد تاریخ و تمدن اسلامی، محمد تقی انصاریان مدیر انتشارات انصاریان، علی اکبر مهدی پور نویسنده و محقق علوم اسلامی و علی ناصری فرماندار بیرجند سخنرانی کردند.

حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در ابتدای این برنامه گفت: در آغاز دویست و دهمین برنامه تجلیل و تکریم بزرگان و مفاخر ایران زمین، به روح بلند مرحوم مغفور دین پژوه و اندیشمند بزرگ معاصر، استاد سید غلامرضا سعیدی عرض سلام و درود الهی دارم و از خداوند متعال خواستارم که روح آن بزرگوار را با ارواح اولیاء و ابرار، محشور، قرین و مانوس بگرداند.

در طلیعه این برنامه بزرگداشت، یکی دو نکته کوتاه و مختصر را عرض می کنم و در حقیقت رشته سخن را به کسانی می سپارم که با حضرت استاد سعیدی محشور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدغلامرضا سعیدی که بود و چه کرد؟/مترجمی کوشا و جدی

سیدغلامرضا سعیدی که بود و چه کرد؟/مترجمی کوشا و جدی