مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-24اقتصادي

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس


سکونت در واحدهای مسکن مهر دهدشت عرصه زندگی را بر ساکنان تنگ کرده است.

-   اگرچه بنا بود با ارائه مشوق ها تسهیلات ویژه یا اهدای زمین های ارزان قیمت اقدام به اجرای طرح طرح مسکن مهر شود اما بی مهری ها و سوء مدیریت ها نه تنها گره ای از مشکلات قشرکم درآمد در انتظار سقف باز نکرد بلکه به یکی از بزرگترین چالش های فراروی متقاضیان و دولت ها و خاری در چشم و استخوانی در گلوی متقاضیان تبدیل شد.

مکان یابی نامناسب، عدم نظارت، انتخاب پیمانکاران ضعیف از مهمترین مشکلات مسکن مهر در دهدشت است واحدهای قوطی کبریت بدون در نظر گرفتن نیازهایی همچون خدمات رفاهی، بهداشت، نبود فضای سبز و مکان تفریحی بنا شده و هر روز نارضایتی ساکنان و متقاضیان را بیشتر کرده است.

حالا با گذشت بیش از یک دهه از آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر قفل این واحدها همچنان در انتظار همت مسؤولان و متولیان امر است تا خواسته ها و نگرانی های ساکنانی که به ناچار در واحدهای ناقص سکونت دارند و دغدغه های متقاضیانی که هنوز واحدی تحویل نگرفتند مورد توجه قرار گیرد.

نبود پارکینگ و فضای سبز، بکار رفتن مصالح بی کیفیت در ساخت واحدها، نبود امکانات ورزشی و تفریحی، نبود خط تاکسی برای تردد به شهر، ترک برداشتن دیوار، چکه کردن آب از سقف، مشکل شیرآلات، فلاش تانک، روشویی، دربهای ترانس، نرده را پله ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس

مسکن مهر دهدشت؛ زندگی در قفس