مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-24اجتماعي

تعطیلی 5 خوابگاه، مدرسه و کلاس درس کوهسرخ در پی ابتلای دانش آموزان به کرونا


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهسرخ گفت: تاکنون 2 خوابگاه، 2 کلاس درس و یک مدرسه در شهرستان کوهسرخ به دلیل ابتلای دانش آموزان به کرونا تعطیل شده است.

- عمید شمسایی در گفت وگو با ایسنا از فعال بودن تمام تیم های واکسیناسیون در خانه های بهداشت، مرکز جامع خدمات ریوش، پایگاه ها و همچنین تیم های سیار در سطح شهرستان خبر داد و افزود: از همان ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تاکنون شهرستان کوهسرخ همیشه جزو رتبه های اول تا چهارم واکسیناسیون استان بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون 93 درصد از جمعیت بالای 12 سال شهرستان کوهسرخ که تحت پوشش برنامه واکسیناسیون هستند، دوز اول، 86 درصد دوز دوم و 29 درصد دوز سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهسرخ یادآور شد: در کوهسرخ نیز تا کنون 99.

5 درصد از مادران باردار نوبت اول، 70 درصد نوبت دوم و درصد قابل توجهی دوز سوم واکسن را تزریق کرده اند که در این زمینه هم اکنون رتبه اول استان را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد دانش آموزان کوهسرخی دوز اول خود را تزریق کرده اند، تصریح کرد: بر اساس فهرستی که تهیه شده، از این هفته دانش آموزانی که تاکنون واکسن نزده اند، هر 2 هفته یک بار باید تست PCR منفی و یا کارت واکسن خود را به مدرسه ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 5 خوابگاه، مدرسه و کلاس درس کوهسرخ در پی ابتلای دانش آموزان به کرونا

تعطیلی 5 خوابگاه، مدرسه و کلاس درس کوهسرخ در پی ابتلای دانش آموزان به کرونا