مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-24دانش

موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در فرهنگ پژوهی قطب علمی کشور شود


رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دیدار با اعضای این موسسه گفت:جزء برترین ها بودن کافی نیست و جا دارد موسسه حداقل در فرهنگ پژوهی به قطب علمی کشور تبدیل شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی، رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با اعضای هیات علمی موسسه، ضمن تبریک با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، گفت: رسالت اصلی این موسسه کمک علمی مؤثر به کل نظام آموزش عالی کشور است و از نظر ما این نظام شامل شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رأس این نظام، وزارت علوم، دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی و همچنین سایر مراکز علمی و فناوری کشور می شود.

غلامی افزود: کمک علمی مؤثر به نظام آموزش عالی کشور مستلزم تحقق اهداف گوناگونی است که از جمله مهم ترین این اهداف می توان به بسترسازی علمی در جهت دمیده شدن فرهنگ اسلامی-ایرانی در عمق نظام آموزش عالی اشاره داشت.

این امر به مثابه حضور روح در کالبد در عرصه های متنوع مانند رویکرد به علم، در نگاه به آموزش، در ساختار آموزش عالی، در نظم و مقررات دانشگاهی، در محتوای آموزشی، در فرم آموزشی، در معماری محیط آموزشی و غیره بروز پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در فرهنگ پژوهی قطب علمی کشور شود

موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در فرهنگ پژوهی قطب علمی کشور شود