مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-24فرهنگي

راه ماندگاری مولفه های قرآنی استفاده از زبان هنر است


اختتامیه جشنواره کتابت قرآن با عنوان «قرآن آخرین کتاب آسمانی» با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها و تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.

- اختتامیه جشنواره کتابت قرآن با عنوان قرآن آخرین کتاب آسمانی با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها و تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی کتابت قرآن کریم همراه با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز این جشنواره با حضور جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، اصغر امیر نیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها، رشید جعفرپور، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدحسین حسنی، رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

هم افزایی در همه دستگاه ها می تواند هنر قرآنی بیشتر به عرصه بکشاند اصغر امیر نیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در سخنانی گفت: هنر ذاتاً پاک و مطهر است و خود خداوند هم قرآن را سراسر با هنر آفریده است و به طور مستعاری همه موارد را به صورت های مختلف هنری بیان کرده است؛ بنابراین همه دستگاه ها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ماندگاری مولفه های قرآنی استفاده از زبان هنر است

راه ماندگاری مولفه های قرآنی استفاده از زبان هنر است