مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-24اقتصادي

تنها مادر زندانی استان بوشهر چشم انتظار آزادی


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: تنها مادر زندانی جرائم غیرعمد این استان با بدهی 500 میلیون تومان چشم انتظار کمک خیران است.

- رضا مقبلی قرایی در گفت وگو با ایسنا با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: آمار زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوشهر 113 نفر است که از این تعداد 112 نفر آقا و یک نفر خانم با بدهی 500 میلیون تومان بدهکار مالی است.

وی با بیان اینکه زندانی خانم و مادر برای رهایی و بازگشت به آغوش خانوده ی خود در انتظار نگاه مهربانانه و گلریزان مردم است، تصریح کرد: امسال در قالب پویش آزادسازی مادران زندانی به دنبال آن هستیم که تنها مادر زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر را با کمک خیرین آزاد و به آغوش گرم خانواده بفرستیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام راحل با ایجاد نهضتی در راستای تبیین ارزش های انسانی برای زنان و سایر اقشار جامعه حرکت کرد.

انقلاب اسلامی باعث ارزش گذاری مقام زن شد.

دیدگاه هایی که امام نسبت به بانوان داشت، برگرفته از فرهنگ والای اسلام است.

مقبلی قرایی در خصوص برنامه های فرهنگی زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر عنوان کرد: دیروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه ای با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مادر زندانی استان بوشهر چشم انتظار آزادی

تنها مادر زندانی استان بوشهر چشم انتظار آزادی