مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-24ورزشي

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس/ هیچ کس شفاف سازی نمی کند!


راهی که مدیران گذشته پرسپولیس برای پرونده های بین المللی این باشگاه در پیش گرفتند و منجر به محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد، در دوره رضا درویش هم با قدرت ادامه دارد! - راهی که مدیران گذشته پرسپولیس برای پرونده های بین المللی این باشگاه در پیش گرفتند و منجر به محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد، در دوره رضا درویش هم با قدرت ادامه دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با 35 امتیاز همچنان در جدال با استقلال تهران برای تصاحب صدر جدول قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت در حالی پس از این پیروزی به تعطیلات زمستانی رفتند که همزمان با خبر تکراری دیگری مبنی بر محرومیت از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر روبرو شدند! باشگاه پرسپولیس از دوران محمدحسن انصاریفرد تاکنون نتوانست طلب 96 هزار دلاری کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پیشین خود را پرداخت کند تا با حکم فیفا بار دیگر از حضور در نقل و انتقالات محروم شود.

محکومیتی که در دوران جعفر سمیعی و مجید صدری نیز بارها برای پرسپولیس رقم خورد اما مدیران وقت باشگاه هرگز درباره آن توضیحی ندادند تا پرسپولیس همچون شکایت ماریو بودیمیر ، برانکو ایوانکوویچ ، گابریل کالدرون و خواکین با محرومیت رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس/ هیچ کس شفاف سازی نمی کند!

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس/ هیچ کس شفاف سازی نمی کند!