مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-24اقتصادي

الگوی توسعه برای هر منطقه از استان سیستان و بلوچستان متفاوت است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: الگوی توسعه برای هر منطقه از استان پهناور سیستان و بلوچستان با منطقه دیگر متفاوت است و این مورد باید در تدوین برنامه های بلند مدت مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان، محسن کوشش تبار اظهار کرد: هم اکنون با توجه به شرایط خاص منطقه به لحاظ تولید و کشاورزی ، بهترین راهکار تغییر جهت بازارچه های مرزی به سمت بازرگانی محور است.

وی افزود: هم اکنون در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان واحدهای خرد و کوچک مستقر هستند که باید با تولید صادرات محور از ظرفیت مرزها استفاده کرده و سبب رونق اقتصادی منطقه و ایجاد ارزش افزوده برای ایران شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور تاکید کرد: الگوی توسعه برای هر منطقه از استان پهناور سیستان و بلوچستان با منطقه دیگر متفاوت است و این مورد باید در تدوین برنامه های بلند مدت مد نظر قرار گیرد.

کوشش تبار افزود: رفتار های نوآورانه در صنعت با توجه به ذائقه مشتری باید مد نظر قرار گیرد که در این راستا توجه به شرکت های دانش بنیان از اهمیت به سزایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی توسعه برای هر منطقه از استان سیستان و بلوچستان متفاوت است

الگوی توسعه برای هر منطقه از استان سیستان و بلوچستان متفاوت است