مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-24بين الملل

عراق: هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند/ اردوغان قول حمایت به الکاظمی داد


تیم رسانه ای امنیتی عراق در واکنش به فرار شماری از اعضای گروه تروریستی داعش از زندان «غویران» واقع در «الحسکه» سوریه تاکید کرد، هیچ خطری عراق را تهدید نمی کند.

- تیم رسانه ای امنیتی عراق در واکنش به فرار شماری از اعضای گروه تروریستی داعش از زندان غویران واقع در الحسکه سوریه تاکید کرد، هیچ خطری عراق را تهدید نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، سعد معن، رییس تیم رسانه ای امنیتی عراق خاطرنشان کرد، عراق براساس آنچه در سوریه رخ داد به ویژه فرار اعضای گروه تروریستی داعش از زندان غویران در الحسکه، طرح هایی را در سطح فرماندهی نیروهای مرزبانی و همچنین نیروهای امنیتی مستقر در نوار مرزی با سوریه ارائه و اجرا کرد.

وی در ادامه افزود، متأسفانه در سایت های شبکه های اجتماعی در واکنش به فرار زندانیان مبالغه زیادی شده که مربوط به آمار و ارقام، عملیات فرار و تبلیغ این مسأله بود که در مرزهای عراق خطر وجود دارد و سرکرده های گروه تروریستی به مرز رسیده اند و حملاتی انجام خواهند داد.

سعد معن همچنین تصریح کرد، قطعاً یک عملیات فرار صورت گرفت و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) نیز اقداماتی انجام دادند و گروهی از تروریست ها به هلاکت رسیدند، در حالی که بمباران هوایی نیز صورت گرفت و مابقی بازداشت شدند همانگونه که ویدیوهای منتشر شده، نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند/ اردوغان قول حمایت به الکاظمی داد

عراق: هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند/ اردوغان قول حمایت به الکاظمی داد