مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-24اقتصادي

افزایش مصرف گاز موجب اعمال محدودیت در فعالیت جایگاه های CNG و صنایع کرمانشاه شد


مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت در فعالیت بر جایگاه های سی ان جی و صنایع عمده همچون نیروگاه، - سیروس شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص قطعی گاز در برخی از جایگاه های CNG در استان، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا میانگین مصرف روزانه گاز در استان به 14میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته؛ حدود 15 درصد افزایش نشان می دهد، البته قطعی گاز نداشته ایم مگر به صورت موردی به علت یخ زدگی رگلاتور یا کنتور بوده است که آن هم به سرعت با حضور همکاران رفع شده است.

وی با بیان اینکه مصرف گاز خانگی به دلیل سرمای شدید الان بالا است، ادامه داد: افزایش مصرف گاز در روزهای اخیر؛  سبب شد که راهکارهای را برای جلوگیری از افت فشار و قطع گاز مشترکان به ویژه بخش خانگی در دستور کار قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در همین راستا به منظور جلوگیری از قطعی گاز بخش خانگی محدودیت هایی در صنایع عمده و جایگاه های سی ان جی استان اعمال شده است.

وی افزود: گاز 30 درصد از جایگاه های سی ان جی استان قطع شده، البته این محدودیت ها برای صنایع عمده همچون نیروگاه، پتروشیمی و سیمان هم اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز موجب اعمال محدودیت در فعالیت جایگاه های CNG و صنایع کرمانشاه شد

افزایش مصرف گاز موجب اعمال محدودیت در فعالیت جایگاه های CNG و صنایع کرمانشاه شد