مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-24حوادث

زلزله رودهن خسارتی نداشته است


خوشبختانه پس از ارزیابی های انجام شده، گزارشی از خسارت در شهرها و روستاهای بخش رودهن نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهر خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رخ داد زمین لرزه 3.

6 ریشتر در بخش رودهن، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور بخشدارهای رودهن و دماوند، شهرداران رودهن و آبعلی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در بخشداری رودهن برگزار شد.

رییس ستاد مدیریت بحران دماوند گفت: در پی رخ داد زمین لرزه 3/6 ریشتری در رودهن، بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در آماده باش کامل قرار گرفت.

فرماندار دماوند بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید، و خاطرنشان کرد: حضور به موقع مسئولین در مواقع بحرانی می تواند باعث ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم شود.

وی گفت: در کمترین زمان اکثر اعضای مدیریت بحران با حضور در بخشداری رودهن، آمادگی خود و نیروهای امدادی و خدماتی را اعلام کردند تا در صورت نیاز بتوانیم بهترین خدمات را به هموطنان ارائه دهیم.

طاهرخانی عنوان داشت: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان دماوند تشکیل جلسات هماهنگی ستاد مدیریت بحران در شهرستان قبل از وقوع حوادث غیر مترقبه موجب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله رودهن خسارتی نداشته است

زلزله رودهن خسارتی نداشته است