مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:082022-01-23اقتصادي

عدم تعامل همتی با بازار سرمایه


عضو سابق شورای عالی بورس در واکنش به برخی از اظهارات «عبدالناصر همتی»، رییس کل سابق بانک مرکزی گفت: همتی هیچ نوع تعاملی را با بازار سرمایه نداشت و حتی مصوبات شورای بورس را در جهت حمایت از بازار سرمایه به چالش می انداخت، - ، شاهین چراغی به صحبت های اخیر عبدالناصر همتی ، رییس سابق بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: در چند روز گذشته رییس جمهوری از افزایش درآمد ارزی کشور خبر داد که به دنبال آن همتی کلیپی را منتشر و اعلام کرد که این افزایش تحت تأثیر تغییرات ایجاد شده در کامودیتی ها یا نرخ جهانی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در شرایطی که کشور و مردم نیازمند آرامش روحی هستند، چه ضرورتی دارد که عبدالناصر همتی اقدام به مطرح کردن چنین صحبت هایی کند و باعث ایجاد حاشیه در بین افکار عمومی شود، آیا انتشار کلیپ های وی به وضعیت معیشتی مردم کمک خواهد کرد؟ چراغی خاطرنشان کرد: دوران فعالیت انتخاباتی تمام شده و میزان اقبال مردم نیز به عبدالناصر همتی در پای صندوق های رأی مشخص شد.

عضو سابق شورای عالی بورس به نیاز بخش خصوصی و مردم به آرامش در حوزه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد انتقاداتی به عملکرد مسئولان دولتی صورت بگیرد، بهتر است در ابتدا عملکرد همتی در دولت دوازدهم مورد توجه باشد و ایرادات فعالیت های وی ارزیابی شود؛ چراکه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعامل همتی با بازار سرمایه

عدم تعامل همتی با بازار سرمایه