مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-23سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اهمیت ترویج و انتقال نسل به نسل فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است.

- ، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر امروز در نهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت مقام مادر شهیدان و تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نه تنها همسری بی نظیر بلکه دختر نبی اکرم (ص) و مؤمن واقعی بود و خصلت های بزرگی داشت که تا قیامت خیل کثیری از وی بهره می گیرند.

وی افزود: در قرآن از حضرت فاطمه (س) به عنوان کوثر یعنی خیر جاری و تا ابد و کثیر نام برده شده و برای مادران شهدا، فرهنگی را نگاه داشته که قهرمانان و شهدا را تربیت می کنند، و این خیر کثیر همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: از ویژگی های حضرت فاطمه (س) دشمن شناسی و شناخت دقیق از فتنه و انحرافاتی است که اسلام نوپا را تهدید می کرد ایشان تکلیف شناسی و عمل به تکلیف را به همه مسلمانان آموختند، حضرت زهرا (س) نمونه بارز فردی است که غیرت دینی دارد.

ریحانی با اشاره به مساله بصیرت فاطمی که شناخت آن برای همه اهمیت دارد، افزود: وجود غیرت دینی منجر به بصیرت در عمل می شود و حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه بصیرت، با مشخص کردن حق و باطل در میدان عمل تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است

فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان است