مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-23ورزشي

آذرباتری فاتح شهرآورد والیبال ارومیه شد


تیم آذرباتری ارومیه امروز یکشنبه در شهرآورد هفته بیستم دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های برتر کشور با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان خود شهرداری ارومیه غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیستم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (یکشنبه سوم بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه پیگیری شد.

دربی والیبال ارومیه که با حضور کم رنگ نزدیک به 300 تماشاگر ارومیه ای در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد یکی از تماشایی ترین دیدارهای هفته بیستم بود.

در این ماراتن زیبا و دیدنی که 2 ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید ست های سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 22 به نفع شاگردان تندروان تمام شد و ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازات 25 بر 23 ، 27 بر 25 و 15 بر 12 به سود آذرباتری ارومیه رقم خورد.

قاسم کارخانه، صابر کاظمی، جاوید اسمعیل زاده، سعید مصطفی وند، عادل غلامی، آرمان صالحی و علیرضا بهبودی برای تیم شهرداری ارومیه و برای آذرباتری ارومیه نیز بابک موسوی، امیر افشار، محمد بربست، محمدعلی فلاح، آرمان رحمانی، متین احمدی و محمد هشتوار به میدان رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرباتری فاتح شهرآورد والیبال ارومیه شد

آذرباتری فاتح شهرآورد والیبال ارومیه شد