مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-23فناوري

اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت


پروژه اتصال 36 روستای استان خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی پروژه اتصال 36 روستای استان خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، امروز یکشنبه 3 بهمن در آیین افتتاح متمرکز اتصال هزار روستای کشور به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت گفت: این روستاها با احداث یا ارتقای 28 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات، از خدمات مبتنی بر این شبکه برخوردار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بهی افزود: 450 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری اپراتورها برای اتصال این تعداد روستا به شبکه ملی اطلاعات هزینه شده است.

وی بیان کرد: اجرای این سایت ها جمعیتی بالغ بر پنج هزار خانوار روستایی شامل 16 هزار و 500 نفر را از اینترنت پرسرعت بهره مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، اتصال بقیه روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پایان سال 1401 به شبکه ملی اطلاعات و اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت

اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت