مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-23سياسي

درصد قابل توجهی از بودجه 1400 اختصاص پیدا نکرده است


درصد قابل توجهی از بودجه سال 1400 استان باوجود گذشت 10 ماه از سال هم چنان توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده نشده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درصد قابل توجهی از بودجه سال 1400 استان باوجود گذشت 10 ماه از سال هم چنان توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری سوم بهمن ماه در شورای معاونان وزارت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: آمار محرومیت در برخی از استان های کشور به ویژه استان های غربی بالاتر از میانگین کشوری است، عموما مشکلات موجود در استان های محروم زاگرس نشین مشترک است و برای رفع محرومیت نیازمند اقدامات اساسی هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان، افزود: این استان دارای طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری فراوان است، همچنین همجواری با کلان شهرهایی مانند خوزستان و اصفهان از دیگر مزیت های این استان به شمار می رود که می توان از این ظرفیت ها در راستای توسعه و خروج از محرومیت استفاده کرد.

حیدری در ادامه با تاکید بر اینکه نرخ بالای بیکاری از مهم ترین معضلات چهارمحال و بختیاری محسوب می شود، گفت: عموما این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد قابل توجهی از بودجه 1400 اختصاص پیدا نکرده است

درصد قابل توجهی از بودجه 1400 اختصاص پیدا نکرده است