مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:372022-01-23بين الملل

قسد: داعش 6 ماه پیش برای حمله به زندان گویران برنامه ریزی کرد


فرماندهی شبه نظامیان کُرد گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» اعلام کرد که حمله به زندان غویران توسط 200 داعشی انجام شد که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

- فرماندهی شبه نظامیان کُرد گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که حمله به زندان غویران توسط 200 داعشی انجام شد که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندهی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای قسد در درگیری سه روز گذشته خود با عناصر داعش در نزدیکی زندان غویران در استان الحسکه (شمال سوریه)، 175 داعشی را به هلاکت رساندند.

فرماندهی قسد تأکید کرد که این حمله توسط 200 داعشی انجام شد که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

قسد با اشاره به اینکه حمله به زندان غویران باعث کشته شدن 27 تن از نیروهای آن شده است، افزود: بررسی ها نشان داد که داعش شش ماه برای حمله به زندان برنامه ریزی کرده بود.

تلویزیون سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که درگیری های مجدد بین نیروهای دموکراتیک سوریه و عناصر داعش به محله های مسکونی در استان الحسکه کشیده شده است.

از سوی دیگر، شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد که نیروهای سوریه دموکراتیک برای اولین بار در درگیری با داعش در استان الحسکه سوریه از توپخانه استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسد: داعش 6 ماه پیش برای حمله به زندان گویران برنامه ریزی کرد

قسد: داعش 6 ماه پیش برای حمله به زندان گویران برنامه ریزی کرد