مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-23سياسي

21 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر دامغان تشکیل شد


فرماندار دامغان با بیان اینکه 21 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر شهرستان فعالیت دارند، گفت: شرح وظایف هر یک از کمیته ها تشریح، تبیین و به مسئولان کمیته ها ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی سالن جلسات فرمانداری دامغان با بیان اینکه برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن های دهه فجر 21 کمیته شکل گرفته است، بیان کرد: شرح وظایف هر یک از کمیته ها تشریح و تبیین و به مسئولان کمیته ها ابلاغ شد که در جلسه آتی باید برنامه های نهایی هر یک از کمیته ها گزارش داده و جمع بندی شود.

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه امام راحل و رهبری معظم انقلاب از اولویت های تبیین و تدوین برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر و دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: یکی از وظایف برگزار کنندگان برنامه های دهه فجر این است که مردم از خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب مطلع تا با آگاهی بیشتر از عملکرد دولت و نظام به استقبال جشن های ایام الله دهه فجر برویم.

فرماندار دامغان با تاکید بر بحث فضا سازی عمومی و آذین بندی معابر و میادین در سطح شهرها از سوی شهرداری های تابعه و دیگر دستگاه های اجرایی گفت: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر دامغان تشکیل شد

21 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر دامغان تشکیل شد