مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-23اقتصادي

برای کاهش بیکاری باید فرهنگ کار اصلاح شود


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: یکی از نکات مهم این طرح مسئله فرهنگ کار است، خیلی از افراد می گویند کار نیست اما در اصل آن ها در فرهنگ کار دچار مشکل هستند، -  در مشاغل خانگی افراد زیادی درآمد خوبی داشتند، بنابراین با برنامه ریزی و با توجه به نیازهای جامعه می توان براساس توانمندی به درآمدهای خوبی دست یافت.

  فرشاد پیله چی در جلسه افتتاح نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی قزوین که امروز 3 بهمن ماه در اداره کل کار و تعاون استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: طرح نوین توسعه مشاغل خانگی موضوع بسیار مهم و استراتژیکی است چرا که گام اول بسیاری از صنایع خرد، متوسط و صنایع مادر از این طریق برداشته می شود، بنابراین اگر به مشاغل خانگی توجه ویژه داشته باشیم در حوزه اشتغال می توانیم گام خوبی برداریم.

وی افزود: کشورهای پیشرفته و در حال توسعه توجه جدی به مسئله مشاغل خانگی دارد، 10 سال است که وزارت کار موضوع مشاغل خانگی را در دستور کار قرار داده است، طی چهار سال گذشته تعاملی بین جهاد دانشگاهی و وزارت کار در این راستا ایجاد شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: در سال های گذشته توانستیم به عنوان پایلوت شویم، جمعیت 54 هزار نفری برای طرح مشاغل خانگی در نظر گرفته شده بود که سهم استان 1500 نفر بود، اگر بتوانیم طرح را به نحو احسن اجرا کنیم فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش بیکاری باید فرهنگ کار اصلاح شود

برای کاهش بیکاری باید فرهنگ کار اصلاح شود