مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-23ورزشي

دشت سه امتیازی خیبری ها در حافظیه/ شاگردان ویسی دست پُر برگشتند


تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه میزبان خود قشقایی شیراز را با یک گل شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاگردان ویسی در این بازی یک شروع منظم و هوشمند را در دستور کار خود داشتند به طوری که نقاط قوت تیم حریف را خنثی و تلاش کردند از نقاط ضعف استفاده لازم ببرند.

خیبری ها که بازی را خوب شروع کرده بودند با پرس منطقه ای و بستن فضاها اجازه خودنمایی به تیم حریف را ندادند، سپس با گرفتن میانه میدان با بازی سازی و استفاده از نقاط مختلف زمین به خلق موقعیت پرداختند که چند موقعیت گل زنی نیز به دست آوردند اما راهی به دروازه قشقایی نداشت تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم خیبر سعی بر فشار بیشتر با استفاده از نقاط زمین داشت و با بهره گرفتن از کناره ها ضمن بازی سازی مدنظر خود در یک ضربه کرنر موفق به گل زنی شدند.

پس از گل فرزاد محمدی در دقیقه 50 و در ادامه بازی خیبری ها با روحیه بالاتری بازی کردند تا در دقیقه 55 یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آوردند که با خطای دروازه بان قشقایی از دست رفت.

قشقایی ها که بازی را باخته بودند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند که با سد محکم خیبر راهی به دروازه این تیم پیدا نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت سه امتیازی خیبری ها در حافظیه/ شاگردان ویسی دست پُر برگشتند

دشت سه امتیازی خیبری ها در حافظیه/ شاگردان ویسی دست پُر برگشتند