مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-23سياسي

هزینه تغذیه دانشجویی از منابع قانون هدفمندی یارانه ها تامین شود


رییس دانشگاه تهران در نامه ای به رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد اقلام اصلی مورد نیاز برای غذای دانشجویی از محل منابع قانون هدفمندی تامین شود.

- به نقل از دانشگاه تهران، رییس دانشگاه تهران در پی نشست مشترک وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای 14 دانشگاه برتر با اعضای هیأت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه 1401 که روز چهارشنبه 29 دی ماه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیشنهادهایی مشخص برای گنجاندن در لایحه بودجه سال 1401 ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به دکتر حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، بر توجه منطقی به بودجه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور تاکید کرده و به ارائه پیشنهادهایی برای تقویت جایگاه دانشگاه ها در لایحه بودجه 1401 پرداخته است.

رییس دانشگاه تهران در این نامه، نسبت به ارائه پیشنهادهایی در راستای اعمال اصلاحاتی در لایحه بودجه 1401 به نحوی که منتج به تحقق بیش از پیش استقلال اداری و مالی دانشگاه در چارچوب اداره هیأت امنایی دانشگاه ها شود، اقدام کرده است.

بر این اساس، پیشنهاد شده که دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات فناوری و علوم پزشکی صرفاً تابع ماده یک قانون احکام دائمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تغذیه دانشجویی از منابع قانون هدفمندی یارانه ها تامین شود

هزینه تغذیه دانشجویی از منابع قانون هدفمندی یارانه ها تامین شود