مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-23فرهنگي

سخنرانان نشست های تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، نشست های تخصصی جشنواره چهلم به میزبانی مهدی ناظمی مدرس دانشگاه، - فهرست عناوین و کارشناسان 10 نشست تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، نشست های تخصصی جشنواره چهلم به میزبانی مهدی ناظمی مدرس دانشگاه، پژوهشگر فلسفه سینما و مدیر فرهنگی و مسعود سفلایی عضو هیات علمی و مدیر گروه سینما دانشگاه هنر در محل خانه جشنواره در برج میلاد برگزار خواهد شد.

این نشست ها که با هدف بسترسازی برای گفتگو میان اهالی سینما و ارتقا و رشد تکنیکی و مضمونی علاقمندان به سینما به 2 صورت فیزیکی و مجازی هر روز برگزار خواهد شد، دربرگیرنده موضوعات فنی و محتوایی ست که با حضور اساتید دانشگاه و هنرمندان فعال و پیشکسوت برگزار خواهد شد.

عناوین و کارشناسان این نشست ها که زمان آن ها طبق جدول جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد، عبارتند از:سینمای ایران و گفتمان انقلاب اسلامی: سیدمحمد حسینی مدرس دانشگاه و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مجید اسماعیلی مدرس دانشگاه و تهیه کننده، رنگ در سینمای امروز ایران: کامران سحرخیز متخصص لابراتوار دیجیتال، محمود کلاری مدیر فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانان نشست های تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر

سخنرانان نشست های تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر