مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-23سياسي

مدیرعامل جدید توزیع برق شیراز معرفی شد


طی مراسمی با حضور مجازی معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر و مقام های استانی صنعت آب و برق فارس، ضمن تکریم خدمات جلال زراعت پیشه، مدیرعامل سابق، - محمدرضا سلاحی به عنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق شیراز معرفی شد.

ظهر یکشنبه 3 بهمن و همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س)، طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران صنعت آب و برق استان فارس و حضور ویدئوکنفرانسی رخشانی مهر، معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر و اقای صالحی مدیر روابط عمومی شرکت توانیر ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های زراعت پیشه، مدیرعامل سابق، محمدرضا سلاحی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق شیراز معرفی شد.

معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر در این جلسه با اشاره اقدامات تاثیرگذار توزیع برق شیراز طی سال های اخیر، ابراز امیدواری کرد که این خدمات و اقدامات جدید در راستای ارتقاء و بهبود شاخص های مختلف خدمت رسانی به مشترکان، از این پس نیز تداوم یابد.

رخشانی مهر، با ببان اینکه ارزشمندترین دارایی یک سازمان، منابع انسانی است، بر لزوم توجه هرچه بیشتر به این دارایی با اهمیت، تاکید کرد.

او همچنین خواستار اطلاع رسانی مطلوب و ارتقاء آگاهی مردم نسبت به تغییرات تعرفه های برق با جلب همکاری رسانه ها شد و تاکید کرد که این اقدام در راستای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید توزیع برق شیراز معرفی شد

مدیرعامل جدید توزیع برق شیراز معرفی شد